W 2017 roku żyjemy w świecie pełnym wyzwań, gdzie technologia odgrywa istotną rolę. Wszystko rozwija się szybko i oczekujemy, że nasze usługi nie będą odstawać. Kto inny może pomóc w dostarczaniu tych usług lepiej niż ServiceNow, firma zajmująca się innowacjami. Rozwojowość ServiceNow pozwala na poprawę jakości usług dostarczanych w przedsiębiorstwach klientów. W ciągu ostatnich lat ServiceNow zyskała renomę i znaczny udział w rynku. Ich holistycznym celem jest pomoc każdemu przedsiębiorstwu w implementacji rozwiązań w  środowisku korporacyjnym i biznesowym, które zrewolucjonizuje sposób pracy. Każdego roku jest miejsce, w którym możesz doświadczyć ServiceNow i poznać czekające na użytkowników nowinki. To coroczne wydarzenie nazywa się „Knowledge”.

Knowledge 2017 (K17) jest największym jak do tej pory wydarzeniem organizowanym przez ServiceNow. Odbędzie się w Orlando na Florydzie w dniach 7-11 maja 2017 r. Uważa się, że miejsce kwiatów – Orlando zostanie odwiedzone przez ponad 15000 osób, wszystkie zebrane razem w jednym celu. Po raz pierwszy Knowledge skupi się na sześciu specjalistycznych dziedzinach: ITSM, Customer Services, HR, bezpieczeństwie, aplikacjach biznesowych i CreativeCon. Od ITSM do Aplikacji Biznesowych, ServiceNow na K17 dostarcza nie tylko usługi, ale pełne i kompletne rozwiązania dotyczące sześciu domen. Ta zmiana zapewni uczestnikom większą elastyczność i szczegółowe informacje o okolicy, dzięki czemu wydarzenie będzie jeszcze bardziej wartościowe.

Zastanówmy się, dlaczego możemy postrzegać ServiceNow jako „lightspeed company” – innowacyjną firmę. Co nowego? Czego możemy oczekiwać?

itsm

1 – ITSM

Zacznijmy od tematu ITSM. Klienci dowiedzą się, jak dostarczyć pojedynczą, opartą na chmurze platformę ITSM dla rozwiązania Modern IT Service Management.

Będzie około 90 sesji dyskusyjnych, na których będą poruszane tematy takie jak:

Inną kategorią w obszarze ITSM będzie: „Eliminowanie przerw w działaniu usług”, gdzie odkryjesz jak wnieść zarządzanie usługami IT na wyższy poziom.

Tematy, które zostaną omówione w 47 sesjach:

Wydajność i niezawodność naszych systemów jest czymś, co dotyczy nas wszystkich. Wydajność jest kluczowym czynnikiem i wskaźnikiem sukcesu dla każdej firmy i platformy.

K17 ma 29 sesji poświęconych optymalizacji wydajności i określaniu priorytetów zasobów przy użyciu narzędzia Real-Time Performance Analytics.

Będą prowadzone dyskusje na tematy takie jak:

2 – Customer Service

Closeup of a cute business woman with headset at workplace

Koszt świadczenia usług szybuje w górę, gdy zadowolenie klienta jest niskie. Zarządzanie klientami i sprawami za pomocą CRM nie wystarczy.  Dzięki ServiceNow można bez zbędnego wysiłku dostarczać usługi zwiększające satysfakcję klienta, a jednocześnie skutecznie zmniejszające wielkość i koszty. Łączenie działów, przepływów pracy i systemów, rozwiązywanie podstawowych problemów i zautomatyzowanie obsługi w całym przedsiębiorstwie.

Tematy omawiane w tej sekcji dotyczą sposobu rozwiązywania problemów w świadczeniu usług dla klientów, m.in.:

Ponadto omówione zostanie użycie Internetu Rzeczy (IoT) do zidentyfikowania i rozwiązywania problemów przed powiadomieniem klientów. Identyfikuj trendy, wysyłaj prewencyjne komunikaty do klientów i dostosuj umowy do wyników produktu lub usługi klienta.

3 – HR Service Delivery

bigstock-Human-Resources-And-Crm-47313025-1

Dzisiejsi pracownicy oczekują doświadczeń związanych z usługami HR na poziomie użytkowników końcowych. ServiceNow dzięki dostarczeniu szybkiego, spersonifikowanego i ciągle ulepszającego się narzędzia sprawia, że praca z nim jest łatwa i efektywna nie tylko dla pracowników z działu HR.

 

Dzięki temu produktywność i satysfakcja pracowników wzrośnie, jak również opinia o dziale HR.

Baza wiedzy w połączeniu ze zautomatyzowanym procesem postępowania w określonych sytuacjach, pozwalają każdemu agentowi serwisowemu na bardziej wydajną pracę, co przekłada się na możliwość wspierania większej liczby pracowników.

Niektóre z temtów dyskusji dotyczących usług HR w ServiceNow:

 

4 – Bezpieczeństwo

security

Przemysł inwestuje ogromne sumy, aby polegać na bezpiecznym systemie i chronić swoje dane. ServiceNow oferuje bardzo innowacyjne i inteligentne rozwiązanie oraz na K17 klienci odkryją jak zbudować program odpowiedzi na zagrożenia dla przedsiębiorstw za pomocą modułu Security Operations.

Usługa ServiceNow umożliwia pozyskiwanie informacji o incydentach z narzędzi zabezpieczających do zorganizowanego mechanizmu reakcji, który wykorzystuje inteligentne procedury pracy, automatyzację i głębokie powiązanie z IT, aby kategoryzować i rozwiązywać zagrożenia w oparciu o ich wpływ na biznes i priorytet. Korzystając z orkiestracji, będziesz w stanie budować szybkie zadania naprawcze i poprawić wydajność za pomocą metryk mierzących bezpieczeństwo  usług.

Niektórymi z tematów związanych z bezpieczeństwem będą:

BusinessAppslications_clip_image0015 – Business Apps

Budowanie i rozwijanie aplikacji w tradycyjny sposób nie spełni wymagań dzisiejszych szybko rozwijających się firm. Właśnie dlatego wybranie usługi ServiceNow jest słuszne.

Usługa ServiceNow zapewnia jedną, mobilną i internetową platformę do tworzenia aplikacji, aby szybko budować aplikacje biznesowe, które wzmocnią cyfrową transformację. ServiceNow dostarcza nowoczesny interfejs użytkownika i pomaga w zwiększeniu wydajności, dzięki mobilności. Zbudowane komponenty mogą być wielokrotnie używane, co ułatwia pracę przy kolejnych aplikacjach.

 

Na K17 poruszane zostaną następujące tematy dotyczące budowania aplikacji:

 

ServiceNow_K17_CreatorConLanding_1280_Benefit2.jpg.imgw.720.7206 – CreativeCon

CreatorCon jest najważniejszym miejscem dla programistów na K17. Jest to idealne miejsce, aby poznać najnowsze i najlepsze usługi na platformie ServiceNow, z udziałem 80 sesji demonstracyjnych prowadzonych przez prototypy oraz praktycznych warsztatach dla programistów i architektów na wszystkich poziomach.

Na Knowledge17 developerzy mogą także podnieść swoje kompetencje dzięki możliwości zdania na miejscu darmowego egzaminu certyfikowanego przez ServiceNow !!

 

Oto co dzieje się w Centrum dla programistów:

 

Ten artykuł jest przeglądem tego jak wygląda ServiceNow dziś i w jakim kierunku się rozwija. Zbliża się coraz więcej nowatorskich produktów i rozwiązań, które koncentrują się na zmianie sposobu pracy.

W następnym artykule będzie mowa o nowej wersji ServicNow – Jakarta.

Kontynuuj odwiedzanie naszego bloga , gdzie możesz spodziewać się wielu nowych ciekawych artykułów związanych z ServiceNow i ITSM.

Skomentuj

Dodaj komentarz

Dołącz do nas:

Wejdź na naszą stronę i sprawdź aktualne oferty pracy.
Jeśli chcesz zdobyć wiedzę na temat ServiceNow i zostać certyfikowanym specjalistom sprawdź ofertę szkoleń.

W swojej pracy używasz ServiceNow i chcesz podzielić się swoją wiedza? Napisz do nas koniecznie na blog@spoc.pl.