K16 to bynajmniej nie sektor, ani współrzędne miejsca na bilecie lub oznaczenie rozmiaru czegoś – choć wszystkie wymienione parametry trochę opisywaną kwestię definiują. Mowa o jednym z największych branżowych wydarzeń obszaru IT, spotkania, którego liczba uczestników dochodzi do ponad 11.000 osób. To organizowane przez ServiceNow święto, to Knowledge – impreza corocznie gromadząca coraz więcej uczestników.

Knowledge organizowane jest od 10 lat w centrach hotelowo-kongresowych różnych miast w Stanach Zjednoczonych: m.in. San Francisco, Nowym Orleanie, Las Vegas. Tegoroczny – Knowledge16, trwał aż 6 dni, a odbywał się w dniach 15-20 maja w Hotelu Mandalay Bay, Las Vegas. W programie zrealizowano ok. 300 sesji tematycznych.

Kogo spotkasz na tym wydarzeniuK16_9

Uczestnicy i zaproszeni goście, to osoby związane z platformą ServiceNow – klienci (potencjalni i obecni), partnerzy, entuzjaści, developerzy, wizjonerzy i rzesza specjalistów z całego świata zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie szeroko rozumianego zarządzania usługami.

Co można robić przez 5 dni na konferencji?

Atrakcji – zarówno tych merytorycznych jak i w czasie wolnym przygotowano mnóstwo:

K16_8

Uczestniczyli i nie za zawahają się powrócić

Dzięki dedykowanej wydarzeniu aplikacji uczestnicy mogą mieć stały kontakt ze wszystkimi osobami biorącymi udział w wydarzenia Knowledge – wysyłać wiadomości, umawiać się na spotkania indywidualne. Aplikacja pozwala na dostęp do zdjęć pozostałych uczestników, danych kontaktowych, zajmowanego stanowiska i nazwy firmy jaką reprezentują. W aplikacji znajdziesz również: agendę wydarzenia, mapki całej konferencji (przy wydarzeniu na 11.000 osób nie jest to ekstrawagancja), profile prelegentów i osobisty kalendarz. Z przeprowadzonej wśród uczestników Knowledge15 ankiet wynika, iż ponad 92% uczestników tego wydarzenia, zadeklarowało chęć udziału w następnym evencie.

Z roku na rok wydarzenie jest coraz bardziej ciekawe i bogatsze o nowe, interesujące, a zarazem inspirujące rozwiązania. Wykłady natomiast są (choć niekiedy o to ciężko) jeszcze lepsze i ciekawsze. Widać również coraz większą świadomość i szersze rozumienie usług w organizacjach – odzwierciedlenie tego w funkcjonalnościach platformy ServiceNow, a przede wszystkich chęć dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami i historiami, które łączy jeden mianownik.

K16_1

Jako SPOC w tegorocznym Knowledge uczestniczyliśmy w silnej 4-osobowej ekipie. O naszych spostrzeżeniach przeczytacie na pewno w ramach relacji, kolejnym wpisie – po naszym powrocie z Las Vegas.

# # # #

Skomentuj

Dodaj komentarz

Dołącz do nas:

Wejdź na naszą stronę i sprawdź aktualne oferty pracy.
Jeśli chcesz zdobyć wiedzę na temat ServiceNow i zostać certyfikowanym specjalistom sprawdź ofertę szkoleń.

W swojej pracy używasz ServiceNow i chcesz podzielić się swoją wiedza? Napisz do nas koniecznie na blog@spoc.pl.